„MasterChef Junior 6” na antenie TVN oglądać można w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków wyniosła 1,39 mln osób, co przełożyło się na 8,89 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,23 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 10,25 proc. w grupie 16-59 oraz 15,28 proc. wśród kobiet w wieku 16-49 mieszkających w miastach pow. 100 tys. mieszkańców - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Widownia programu rośnie z odcinka na odcinek. Pierwszy oglądało 1,31 mln osób, drugi - 1,34 mln, a trzeci - 1,52 mln.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej piątej edycji talent-show stracił 110 tys. widzów. Wówczas pierwsze trzy odcinki produkcji oglądało średnio 1,50 mln osób, a ich udział wynosił 9,08 proc. w 4+, 12,23 proc. w 16-49 oraz 10,56 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-wiosna-2021-opinie-magda-gessler-wyniki-ogladalnosci,7170368766523009a ##
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 6” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 z udziałem na poziomie 16,48 proc., nadająca w tym czasie gł. prognozę pogody i serial „Stulecie Winnych”. Drugi jest Polsat (12,28 proc.; gł. „Kabaret na żywo”), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (4,25 proc.; gł. „Postaw na milion” i filmy).

Wśród widzów w grupie wiekowej16-49 TVN jest liderem. Stacja zajmuje trzecie miejsce w 16-59.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji.
Program produkuje firma Endemol Shine Polska.












