Tak ogląda się program Andrzeja Dudy w Kanale Zero. Daleko mu do hitów

Program Andrzeja Dudy w Kanale Zero po pierwszych dobrych wynikach zanotował spadek oglądalności. Obecnie może liczyć na około 50-70 tys. widzów w przypadku pojedynczego odcinka. To znacznie mniej niż najbardziej popularne formaty polityczne na kanale Krzysztofa Stanowskiego.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tak ogląda się program Andrzeja Dudy w Kanale Zero. Daleko mu do hitów
Andrzej Duda

Na początku września br. Krzysztof Stanowski zapowiedział program Andrzeja Dudy w Kanale Zero. – Prezydent nagra 16 odcinków na 16 gorących tematów. Kilkudziesięciu rozmówców, migawek, sytuacji. Wspomnienia i spojrzenie na bieżące kwestie – napisał Stanowski na portalu X.

Oglądalność programu Andrzeja Dudy

Do tej pory ukazało się sześć odcinków z cyklu "Andrzej Duda na Kanale Zero". Debiutanckie nagranie opublikowano 12 września, a odnosiło się ówczesnego ataku Rosjan dronami na terytorium naszego kraju. To nagranie doczekało się największej liczby wyświetleń - ponad 263 tys.

ANDRZEJ DUDA O WOJSKU. MODERNIZACJA ARMII, WIZYTA W BAZIE W BAGRAM, ROZMOWY Z ŻOŁNIERZAMI

Kolejny materiał, o tym jak zostać prezydentem zobaczyło 149 tys. osób. W przypadku następnych filmów seria Dudy mogła liczyć odpowiednio na: 73 tys. odsłon, 39 tys. oraz 54 tys. Ostatni odcinek - materiał o WOT - ukazał się w poniedziałek i ma na razie 34 tys. odsłon.

Były prezydent opowiada m.in. o modernizacji wojska, Wojsku Obrony Terytorialnej czy Nord Stream 2. W nagraniach występują także inni - m.in. polityk Antoni Macierewicz, były fotograf prezydenta Jakub Szymczuk, Paweł Musiałek z Klubu Jagiellońskiego czy generał Dariusz Łukowski.

Cykl materiałów byłego prezydenta ma niższą oglądalność niż inne programy polityczne w Kanale Zero. Dla porównania seria commentary byłego polityka Platformy Obywatelskiej Jana Rokity może liczyć na 100-200 tys. odsłon na odcinek, program Mazurek&Stanowski na co najmniej 500 tys., a nie rzadko około czy ponad 1 milion, format indywidualny Roberta Mazurka zwykle na minimum 200-500 tys. odsłon.

Andrzej Duda po zakończeniu urzędowania promuje obecnie swoją biografię "To ja". Był wcześniej dwa razy gościem w Kanale Zero, a odcinki z nim miały ponad 3 mln wyświetleń oraz ponad 1 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów