Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dwunastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 6 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,72 mln widzów. Przekłada się to na 12,57 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,59 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiat-wedlug-kiepskich-ogladalnosc-serial-polsatu-ogladalnosc,7171227033265793a ##
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 6 września br. Zgromadził on przed telewizorami 1,88 mln oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-spiewajmy-razem-all-together-now-polsat,7171227246291073a ##
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 17,89 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 15,99 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Bake Off Junior” i filmy fabularne; 3,08 proc.).
Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Jedynka i Dwójka.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slad-ilu-widzow-ogladalo-debiut-serialu,7171227939510401a ##











