Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że siedemnastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 4 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,27 mln widzów. Przekłada się to na 9,19 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,71 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 4 marca br. Zgromadził przed telewizorami 1,36 mln oglądających.

Dla porównania, piętnastą edycję serialu, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1,44 mln osób, co przekładało się na 10,22 proc. udziału w 4+, 11,96 proc. w 16-49 oraz 11,15 proc. w 16-59. Produkcja straciła 170 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/komisarz-mama-nowy-serial-polsat-ogladalnosc,7170362110920321a ##
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie gł. „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 12,06 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 12,03 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 („Na sygnale”; 7,63 proc.).
Polsat jest już jednak wiceliderem wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59, przegrywając tylko z TVN. W tym ujęciu dalej plasują się: Dwójka i Jedynka.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.











