Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że osiemnastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.05, począwszy od 2 września br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1,06 mln widzów. Przekłada się to na 8,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,33 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,91 proc. w grupie 16-59.
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 9 września br. Zgromadził przed telewizorami 1,13 mln oglądających.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/komisarz-mama-drugi-sezon-fabula-opinie-wyniki-ogladalnosci,7170118766270081a ##
Podczas emisji „Przyjaciółek” Telewizja Polsat zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należy do TVP1, nadającej w tym czasie gł. „Na sygnale” i „Sprawę dla reportera”, co przekłada się na 15,45 proc. udziału. Na drugim miejscu znajduje się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 11,48 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP2 (gł. „Kabaret. Super show Dwójki”; 3,41 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat jest trzeci.
O czym jest serial „Przyjaciółki”
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Do obsady 18. sezonu dołączył Paweł Ławrynowicz.

Serial produkuje Akson Studio.











