Średnia widownia pierwszych siedemnastu odcinków „Rozwód. Walka o wszystko”, wyemitowanych w okresie od 12 października do 9 listopada 2020 roku wyniosła 569 tys. osób. Rynkowy udział TVN ukształtował się na poziomie 5,14 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,10 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do czwartku o godz. 17.00.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 4 listopada. Śledziło go średnio 773 tys. osób.

TVN w czasie emisji paradokumentu „Rozwód. Walka o wszystko” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwsza w tym czasie jest TVP1 (14,26 proc.; „Teleexpress”, „Pogoda” i „Jaka to melodia?”), drugi - Polsat (13,31 proc.; „Gliniarze”), a trzecia – TVP2 (12,95 proc.; gł. „Więzień miłości”).
Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 TVN jest stacją trzeciego wyboru.

Widzowie w każdym odcinku cyklu „Rozwód. Walka o wszystko” oglądać mogą historię jednej pary i kulisy jej burzliwego rozwodu. Wydarzenia prezentowane w scripted-docu komentują autentyczni prawnicy specjalizujący się w sprawach rozwodowych oraz psychologowie, mediatorzy i doradcy finansowi.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-jesien-2020-ramowka-nowe-programy-opinie-edward-miszczak,7170484495952001a ##











