Drugi sezon „Watahy” na antenie HBO pokazywany jest w niedziele o godz. 20.10, począwszy od 15 października 2017 roku. Z tygodniowym wyprzedzeniem produkcja jest udostępniana w serwisie HBO GO.
Premierowe emisje „Watahy” hitem HBO

Średnia widownia trzech premierowych odcinków drugiej edycji produkcji wyniosła 249 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,17 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Zdecydowanie najwięcej widzów w analizowanym okresie miał pierwszy odcinek serialu, który śledziło aż 386 tys. osób. Należy jednak wziąć pod uwagę fakt, że podczas emisji tego odcinka kanał HBO był odkodowany.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/amerykanie-obejrza-dwa-sezony-paktu-serial-trafi-do-amerykanskiego-hbo ##

Premierę drugiego odcinka śledziło średnio 200 tys. osób, a trzeciego - 162 tys.
Dla porównania, średni dobowy udział HBO w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,18 proc. w 4+ i 0,27 proc. w 16-49. Oznacza to, że „Wataha” w obu ujęciach ma niemal dziesięciokrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
Portal Wirtualnemedia.pl dotarł również do szczegółowych wyników oglądalności pierwszych dwóch premierowych odcinków „Watahy”. Z tych danych wynika, że przynajmniej przez 10 sekund pierwszy odcinek śledziło 720 tys. osób, a uwzględniając dane widowni przesuniętej w czasie o 1 tydzień emisja ta miała 735 tys. oglądających.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zwiastun-drugi-sezon-serialu-belfer-opinie-recenzja ##
Ciekawie wyglądają również dane oglądalności wśród osób korzystających z telewizji kablowo-satelitarnej. O ile AMRy „Watahy” są identyczne jak wśród wszystkich widzów (serial dostępny jest tylko w ofercie tych operatorów kablowo-satelitarnych, które w swojej ofercie mają pakiet HBO), ale serial w tym ujęciu notuje zdecydowanie SHRy% (udział pierwszego odcinka wyniósł 3,57 proc., a drugiego - 1,76 proc.).
1,4 mln widzów zasięgu pierwszych dwóch odcinków „Watahy” w telewizji linearnej oraz serwisach VOD

Z danych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę wynika, że łączny zasięg pierwszych dwóch odcinków serialu emitowanych w linearnych kanałach HBO (zarówno premier jak i powtórek) do 28 października br. wyniósł 1,36 mln osób.
HBO udostępniło również sumaryczną widownię pierwszego odcinka drugiej edycji serialu. W ciągu pierwszego tygodnia emisji odcinek ten, zarówno w linearnych kanałach HBO jak i w serwisach HBO GO i HBO OD, dotarł do 1,17 mln osób.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/belle-epoque-drugi-sezon-w-tvn-mroczniejszy-edward-miszczak-belfer-dla-tvn-zbyt-dramatycznie-umoczony-w-zyciu ##
- Szczególnie cieszy mnie rosnąca popularność serwisu HBO GO. Z odcinka na odcinek coraz więcej osób ogląda „Watahę” w HBO GO przed premierą antenową. Drugi sezon „Watahy” w HBO GO ogląda trzy razy więcej osób niż pierwszy sezon - mówi Michał Kozicki, prezes HBO Polska. - Obserwujemy, że coraz więcej osób ogląda, gdzie chce i kiedy chce, korzystając przede wszystkim z serwisu HBO GO, a także z HBO OD i nagrywania na dekoderze, co widzimy również w wynikach odroczonej oglądalności - dodaje.

„Wataha” to obyczajowo-sensacyjna opowieść o grupie funkcjonariuszy Straży Granicznej, którzy pełnią służbę na wschodniej granicy Polski. Głównym bohaterem serialu pozostanie kapitan Wiktor Rebrow (w tej roli Leszek Lichota).
Drugi sezon „Watahy” oparty jest o oryginalny scenariusz, a akcja ponownie przeniosła się w Bieszczady na granicę polsko-ukraińską.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-gra-o-tron-7-w-polsce-kontakt-z-serialem-mialo-1-2-mln-osob ##
Pierwszy sezon „Watahy” na antenie HBO emitowany był jesienią 2014 roku. Premierowe emisje na antenie tej stacji śledziło średnio 335 tys. widzów, co przełożyło się to na 1,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 3,11 proc. w grupie komercyjnej 16-49.











