Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lutym 2022 roku utrzymała TVP1. Średni dobowy udział kanału względem lutego 2021 roku zmniejszył się o 21,31 proc. i wyniósł 8,05 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Polsat wyprzedził TVP2
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 5,48 proc. do 7,59 proc.
Podium uzupełnia TVP2, która spadła z pozycji wicelidera. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,23 proc. (w dół o 17,65 proc.). Z kolei czwarty TVN miał 6,58 proc. udziału (- 6,93 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-telewizje-w-polsce-osoby-starsze-emeryci-mieszkancy-wsi,7170033061328513a ##

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 34,11 proc. w lutym 2021 roku do 29,45 proc. w lutym 2022 roku.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 23,26 proc. do 5,83 proc. Szóste było TVP Info (stacja miała 5,56 proc. udziału; + 51,50 proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 10. miejsce awansował Polsat News (2,27 proc.; do góry o 31,98 proc.).

Polsat na czele w 16-49
Udział będącego liderem Polsatu wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 8,58 proc., po spadku o 6,33 proc.
Drugą lokatę zajął TVN. Jego wynik w lutym br. zmniejszył się o 11,27 proc. do 8,11 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wojna-rosja-atak-ukraina-gdzie-ogladac-relacje-stacje-informacyjne-wyniki-ogladalnosci,7170027712444033a ##
Podium uzupełnia TVP2 (- 16,41 proc. do 5,40 proc.). Czwarta była TVP1 (- 13,21 proc. do 5,06 proc.).
Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN24 (+ 37,50 proc. do 4,18 proc.).











