TVN na czele oglądalności w 4+
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w marcu 2024 roku zajął TVN. Średni dobowy udział kanału względem marca 2023 roku zmniejszył się o 5,91 proc. i wyniósł 7,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca trzeciego.
Na drugą lokatę spadła TVP1, której udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 15,12 proc. do 6,96 proc.
Podium uzupełnia Polsat miał 6,79 proc. udziału (- 6,99 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-wygral-puchar-swiata-w-skokach,7169399706121857a ##
Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 30,98 proc. w marcu 2024roku do 27,73 proc. w marcu 2023 roku.

TVN24 na czele stacji newsowych, TV Republika awansowała do top 10
Piąty był kanał TVN24, którego udział wzrósł o 26,73 proc. do 6,21 proc. Wśród czołowych stacji informacyjnych do zestawienia top 10 na 8. pozycję awansowała Telewizja Republika, która zanotowała trzecią najwyższą miesięczną oglądalność w historii nadawania (2,94 proc.; + 3166,67 proc.).
Z 12. na 13. lokatę spadł Polsat News. Udział stacji zmniejszył się o 3,82 pkt. proc. do 1,51 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nielsen-the-gauge-wyniki-streaming-wideo-telewizor-luty-2024,7169422169151617a ##
16. pozycję (po spadku z 6.) zajęło TVP Info, którego średni miesięczny wynik zmalał o 71,74 proc. do 1,30 proc. Sygnał stacji został wyłączony 20 grudnia ub.r. w wyniku decyzji nowego kierownictwa publicznego nadawcy. Kanał został wznowiony 29 grudnia ub.r. i nadawany jest w nowej formule.

TVN pierwszy także w 16-49
Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie 16-49 wyniósł 8,65 proc., po spadku o 6,18 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rynek-reklamy-telewizyjnej-luty-2024-lider-tvn-aflofarm,7169422826489473a ##

Wynik drugiego Polsatu w marcu br. zmniejszył się o 0,78 proc. do 7,67 proc.
Podium uzupełnia TVP2 (- 18,21 proc. do 5,03 proc.). Czwarta była TVP1 (- 15,42 proc. do 4,28 proc.). Czołową piątkę uzupełnia Siódemka (+ 6,85 proc. do 4,21 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-59 w zeszłym miesiącu liderem też był TVN (- 4,63 proc. do 8,24 proc.).












