„W rytmie serca 3” na antenie Polsatu oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 2 września (w dniu premiery stacja pokazała również dodatkowy odcinek o 21.05) do 18 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,89 mln osób, co przełożyło się na 11,63 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,53 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/przyjaciolki-polsat-wyniki-ogladalnosci-jesien-2018,7171195877119617a ##
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się finałowy odcinek serii - zgromadził on przed telewizorami 2,22 mln oglądających.

Dla porównania, pierwszy sezon produkcji, emitowany jesienią ub.r., śledziło 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,33 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 12,72 proc. w grupie 16-49 oraz 13,74 proc. w grupie 16-59. Oznacza to, że serial stracił 440 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/swiat-wedlug-kiepskich-ogladalnosc-jesien-2018-kiedy-nowr-odcinki,7171195864536705a ##
Polsat w paśmie nadawania serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie był TVN, który emitując wtedy gł. „MasterChefa” osiągał 12,69 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Drogi wolności”; 12,58 proc.), a czwarta - TVP2 (filmy fabularne; 4,18 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem rynku.

Cennikowe wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach trzeciej serii serialu wyniosły 26,84 mln zł. Dla porównania pierwszy sezon na reklamach zarobił 28,83 mln zł (dane bez rabatów).
13-odcinkowy serial „W rytmie serca” opowiada o losach zdolnego chirurga dr Adama Żmudy, który zmuszony do rezygnacji z pracy w renomowanym szpitalu, planuje zmienić swoje życie i chce dołączyć do Lekarzy bez Granic w Afryce. Przed wyjazdem odwiedza rodzinne miasto, Kazimierz Dolny, w którym na jaw wychodzą skrywane sekrety. Producentem wykonawczym projektu jest należąca do Tadeusza Lampki firma Artrama.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/twoja-twarz-brzmi-znajomo-10-ogladalnosc-polsat-liderem,7171197103621761a ##











