W tegorocznej edycji Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska konkursu na najlepsze kampanie reklamowe w internecie, pięć nominacji uzyskała Pride and Glory Huge Idea (Grupa Heureka). Cztery szanse na nagrodę ma agencja K2 Internet, a po trzy - Grupa Allegro oraz GoldenSubmarine. Natomiast po dwie nominacje dostały dom mediowy Mediacom i należąca do niego agencja Mediacom Interactive.
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród w Mixx Awards odbędzie się podczas uroczystej gali 8 listopada, pierwszego dnia konferencji Internet Poland Conference&Expo. Nominacje do Mixx Awards 2011 w poszczególnych kategoriach
Kampania wizerunkowa: • Ceneo: Gong • „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD • Rytuał Przyjęcia: ACR
Wprowadzenie nowego produktu na rynek: • IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann • Launch marki Revange: Chariot • Nike Free: Mindshare Polska, Artegence

Bezpośredni odzew: • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet • Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail, • “Wymyśl nowy smak” : Media Direction Digital
Najlepsze zastosowanie nowych mediów: • Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro • KFC SoGood: Codemedia, Adv.pl • Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP
Marketing społecznościowy: • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine, • Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital • Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea
Gry: • Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea • Męskie Pasje: Gong • Świat Danio: Mediacom
Wideo-online: • Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine • Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny • Uważaj na atrapy: K2 Internet, ACR

Strona brandowa: • MTVNHD Experience the Music: K2 Internet • Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland • Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea
Branded kontent: • 360interactive.pl: GoldenSubmarine • Blog HTC: Blomedia, Zed Digital • Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska, Gazeta.pl
Lojalność wobec brandu: • Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: Mosqi.to • Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz) • Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska
Kampanie społeczne i non-profit: • Akcja Społeczna „Policzmy się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny • Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea • Włącz myślenie: Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej
Kampanie cross-mediowe: • Kampania cross mediowa: „Męskie Granie 2011” : Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD • Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom • Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet











