Ogólnopolska promocja gum do żucia Hubba Bubba

Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktu w okresie od początku grudnia do końca stycznia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja marketing services Peppermint realizuje ogólnopolską promocję sprzedaży gum do żucia Hubba Bubba Tape dla Wrigley - Poland. Grupę docelową stanowią dzieci w wieku 6-11 lat. Celem akcji jest wzrost sprzedaży produktu w okresie od początku grudnia do końca stycznia.

Okres ten jest ściśle związany z organizowanymi w szkołach balami i zabawami , których nieodłącznym atrybutem są stroje karnawałowe i maski. Promocja stała się odpowiedzią na potrzeby dzieci i ich rodziców związane z przygotowaniem strojów na szkolne bale. Hubba Bubba Tape dostarcza gotowe maski oraz pomysły na balowe stroje. Zaprojektowano serię atrakcyjnych masek będących upominkiem do zakupu każdej gumy Hubba Bubba Tape. W akcji wykorzystano mechanizm instant win zachęcający do natychmiastowego zakupu produktu i odbioru nagrody w sklepie. Promocja dotyczy głównie handlu tradycyjnego. O jej zasadach informują przyciągające uwagę plakaty umieszczone w miejscu sprzedaży. Przeprowadzenie akcji jest możliwe bez zaangażowania Sales Force , bowiem do sprzedawców trafia pełen pakiet promocyjny zawierający konfekcjonowane maski oraz plakat. Agencja Peppermint stworzyła ideę promocji, przygotowała projekty i materiały POS.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online