Ogromne zyski za finał MŚ w piłce ręcznej

2,57 mln zł uzyskały firmy tylko podczas finałowego meczu Polska-Niemcy 4 lutego na antenie Polsat.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Łączną wartość wszystkich marek wyeksponowanych na polskich zawodnikach oszacowano na 2,57 mln zł – informuje Media Sport.

Największą wartość osiągnęła marka Takt – 917 tys. zł, którą eksponowano 114 razy. Potem Liqui Moly – 522,9 tys. zł, Hummel – 354 tys. zł, Luk – 329,8 tys. zł, Grundfos i Bwin.com – 217,2 tys. zł oraz Vive – 8 tys. zł.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele