Okazje.info zwiększa zasięg dzięki współpracy z Gazeta.pl

Porównywarka Okazje.info nawiązała strategiczną współpracę z portalem Gazeta.pl, w ramach której w wybranych serwisach internetowych Agory pojawią się reklamy Okazje.info. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Partnerstwo z Okazje.info to kontynuacja naszych działań mających na celu dostarczenie użytkownikom wartościowej informacji o produktach dobranych kontekstowo do przeglądanych treści - mówi Krzysztof Mikulski, dyrektor ds. rozwoju biznesu w segmencie Internet Agory - Jest dla nas ważne, aby materiały reklamowo-promocyjne pojawiające się w naszych serwisach zawierały praktyczne informacje dla użytkowników i były wartościowym uzupełnieniem publikacji redakcyjnych.

- Grupa Gazeta.pl to doświadczony gracz na rynku mediowo-reklamowym. Widzimy synergię we współpracy i możliwość dywersyfikowania źródeł przychodu. Dodatkowym celem, jaki Okazje.info stawia sobie przed tą strategiczną kooperacją jest podniesienie efektywności i zwiększenie wolumenu sprzedaży w sklepach internetowych naszych partnerów – mówi Piotr Broniarczyk, CEO Okazje.info.

Okazje.info to trzecia największa porównywarka cen i piąty pod względem zasięgu serwis e-commerce w Polsce. Klientami porównywarki są m.in. sklepy Empik, Komputronik, Electro.pl, Cropp oraz pozyskany w styczniu 2012 roku Amazon.

Gazeta.pl, uruchomiona w 2001 roku, dzisiaj jest częścią jednej z największych polskich grup serwisów internetowych. Portal Gazeta.pl dba o rzetelność, szybkość oraz atrakcyjność przekazywanych treści, jego siłą jest unikalna społeczność użytkowników oraz serwisy informacyjne i tematyczne (m. in. Wiadomości, Technologie, Kobieta), które odwiedza miesięcznie ponad 12 mln* użytkowników. Treści, które codziennie oferuje Gazeta.pl, dostępne są w wielu kanałach komunikacji, m. in. w telefonach komórkowych w postaci lekkich stron, w smartfonach (m.in. aplikacja Gazeta.pl na iPhone’a ) czy telewizorach (Samsung  Internet@TV ). 

* Megapanel PBI/Gemius, styczeń 2012, użytkownicy (real users) grupy Gazeta.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji