Styczniowe wydanie pisma dostępne jest w dwóch wersjach: bez dodatku - w regularnej cenie 6,99 zł; oraz w wersji z książeczką „Happy Food”, która zawiera 25 przepisów „Przez żołądek do szczęścia” - w cenie 7,99 zł.
Tematem miesiąca są alergie pokarmowe, a redakcja radzi, jak sobie z nimi radzić. W numerze przygotowano rozmowy m.in. z trenerką fitness Katarzyną Bigos, dietetyczką Katarzyną Błażejewską-Stuhr oraz doktor Anią – farmaceutką, czyli Anną Makowską.
Okładka ze zdjęciem Marceliny Zawadzkiej została przygotowana bez retuszu, ponieważ jak uzasadnia Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna pisma, celem jest „promowanie autentyczności, naturalności, życzliwości w myśleniu o człowieku i akceptacji siebie”.
- Świadomie podjęliśmy decyzje o informowaniu czytelników o tym, ze prezentowane przez nas zdjęcia nie są poddane obróbce graficznej. Dążymy do pokazywania znanych osób bez retuszu nie tylko na okładce, ale i w magazynie. Naszą misją jest pokazywanie świata w jego naturalnych barwach - przekonuje Agnieszka Wierzbicka, szefowa „Samo zdrowie”. Aktywności wspierają działania promocyjne w punktach sprzedaży, social media, tytułach i serwisach własnych wydawnictwa Burda Media Polska.

Nowy numer jest dostępny w sprzedaży od 9 stycznia br.
Relaunch pisma
Magazyn zyskał odświeżoną makietę, nowe rubryki, przejrzysty układ działów i nowoczesną typografię przy okazji wydania listopadowo-grudniowego. Dla czytelników przygotowano sześć nowych sekcji tematycznych, które łączą holistyczne podejście do życia: „Bądź zdrowa”, „Żyj naturalnie”, „Jedz mądrze”, „Jesteś́ piękna”, „Ćwicz z radością” i „Zaopiekuj się̨ sobą̨”.
Dodatkowo w każdym wydaniu czytelnicy znajdą szczegółowe informacje na temat konkretnych problemów zdrowotnych. Od tego wydania na łamach „Samego zdrowia” pojawi się jeszcze więcej ekspertów, m.in. Anna Makowska, Katarzyna Błażejewska-Stuhr oraz Celestyna Osiak.
Cena pozostaje bez zmian i wynosi 6,99 zł. Wydawca nie podaje nakładu pisma.











