
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

10 września już po raz 9. przyznano nagrody w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Podczas wydarzenia w kategorii strona/zakładka kariera doceniona została firma OKNOPLAST. Employer Branding Excellence Award jest konkursem skierowanym do pracodawców, którzy w okresie od maja 2019 do momentu wysłania zgłoszenia prowadzili działania mające na celu budowanie marki pracodawcy oraz pozyskanie, rozwijanie i utrzymanie w organizacji pracowników. Konkurs ten jest dla tych, którzy chcą być inspiracją dla innych. Ideą konkursu jest nagrodzenie tych, którzy potrafią budować markę pracodawcy w sposób kreatywny, ze świadomością najnowszych trendów, technologii oraz oczekiwań kandydatów. Działania te często wymagają odwagi, żeby zaskoczyć i wyróżnić się od innych. OKNOPLAST doceniony W konkursie Employer Branding Excellence Award 2020 było 8 kategorii. OKNOPLAST został doceniony za swoją nową zakładkę kariery, w której zainteresowani zatrudnieniem w firmie, znajdą wszystkie niezbędne informacje nt. potencjalnego pracodawcy. Na stronie przedstawiony jest także m.in. cały proces rekrutacji, pełna oferta wraz z benefitami pozapłacowymi jak również działalność firmy w obszarze zrównoważonego rozwoju. Nowa strategia komunikacji Employer Brandingowa w OKNOPLAST Nowa strona kariery OKNOPLAST jest owocem wypracowanej wewnętrznie nowej strategii komunikacji Employer Brandingowej, którą firma sukcesywnie wdraża w ostatnim czasie. Dotyczy ona zarówno obszaru produkcji jak i pracowników biurowych. Jej efekty widoczne są już nie tylko na nowej stronie kariery ale również outdoorze czy profilu na Linkedin i portalach rekrutacyjnych. Jesteśmy niezwykle dumni z wyróżnienia w konkursie Employer Branding Excellence Award 2020. Bardzo dziękujemy jury za docenienie naszej ciężkiej pracy. Cieszymy się że nasza nowa strategia komunikacji EB jest dostrzegana, a jej efekty już procentują choć to dopiero początek naszych działań w tym obszarze – mówi Joanna Jeziorowska, Dyrektor Personalny w Grupie OKNOPLAST. OKNOPLAST press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
