Oknoplast zmienia wystrój swoich sklepów, stawia na design i technologie

Produkująca drzwi i okna firma Oknoplast przeprowadziła gruntowne zmiany w swoich salonach sprzedaży w Polsce oraz zaczyna taki rebranding za granicą. Celem jest wyeksponowanie designu i technologii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Oknoplast zmienia wystrój swoich sklepów, stawia na design i technologie

Zmienione sklepy Oknoplastu mają minimalistyczny wystrój wnętrz, w których główną ekspozycję stanowią różne modele okien, prezentowane tak jak później będą widoczne w domach klientów, czyli osadzone w ścianach. W salonach można dobrać każdy szczegół okna: począwszy do kolorystyki po rodzaje okuć i pakietów szybowych

- Nowa strategia Oknoplastu to znacznie więcej designu i technologii również w obsłudze klienta. Jako jeden z największych europejskich producentów okien PVC chcemy zaskakiwać swoich klientów i obsługiwać ich na jak najwyższym poziomie. Takie założenie odpowiada także strategii Oknoplastu dotyczącej produktów, które wyróżniają się na tle innych branżowych firm wysoką jakością materiałów, przełomowymi rozwiązaniami ułatwiającymi codzienne użytkowanie okna oraz zwróceniem uwagi na design w każdym wnętrzu - opisuje Magdalena Cedro-Czubaj, dyrektor marketingu firmy Oknoplast.

Zmiany są kontynuacją przeprowadzonej w połowie ub.r. modyfikacji wizerunku Oknoplastu - firma zyskała wtedy odświeżone logo i hasło „Spójrz w przyszłość”.

grafika

Przy stworzeniu nowej koncepcji salonów Oknoplast współpracował z biurem architektonicznym „Panek + Wroczek Architekci”. Zmiany wprowadzono już w 100 punktach sprzedaży w Polsce, planowane są także w sklepach za granicą, m.in. we Francji i Włoszech. Cały proces potrwa do końca br.

Oknoplast ma łącznie ponad 2,5 tys. punktów sprzedaży w całej Europie. Firma planuje uruchomienie kolejnych 300, głównie w Polsce, Niemczech, Francji i Włoszech.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii