Nowa reklama Okocim Radler przenosi nas w letni, wakacyjny czas zabawy. Dobrze bawiący się skład znajomych cieszy się smakiem popularnych Radlerów, ale w roli głównej występują tutaj przede wszystkim soczyste i apetyczne owoce, które w połączeniu z piwem tworzą nowość Okocim Radler 0,0% Mango z marakują.
– Nasza nowa reklama i tropikalny smak to propozycja dla tych, którzy tęsknią za latem, wakacjami i czasem spędzonym z przyjaciółmi. Okocim Radler 0,0% Mango z marakują to pyszne i orzeźwiające połączenie idealne na wiele okazji, po które możemy sięgnąć bez ograniczeń - w każdej chwili, gdy tylko mamy na to ochotę. Choć nasza nowość pojawiła się na rynku zaledwie kilka tygodni temu, grono wielbicieli tego smaku stale rośnie, a my mamy nadzieję, że po tropikalne orzeźwienie nowego Radlera sięgną kolejni konsumenci – mówi Daria Dziwulska junior brand manager marki Okocim.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/okocim-liczy-sie-dobry-sklad-reklama-opinie-piwo-jaki-utwor-come-on-up-the-mountain-zespol-renegade ##
Okocim reklamuje radlera mango z marakują
Reklama będzie emitowana od 24 maja w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz na platformach VOD. Spot dostępny jest także na kanale You Tube marki
Strategię i kreację spotu stworzyła agencja reklamowa Upside, jego reżyserem był Jacek Szymański, a produkcją zajął się dom produkcyjny OTO Film. Za zakup i planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy Initiative.











