Ola Kot twarzą świątecznej akcji Radia Eska 2

W poniedziałek 8 grudnia Radio Eska 2 (Grupa ZPR Media) rusza z akcją świąteczną. Ambasadorką projektu została dziennikarka i prezenterka Ola Kot, znana m.in. z programu "Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami".

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Ola Kot twarzą świątecznej akcji Radia Eska 2
Materiały prasowe

Już od początku grudnia słuchacze mogą zgłaszać się do konkursu "Ola Kot prezentuje w Radiu Eska2", by opowiedzieć, czego potrzebują na Święta. Stacja pomoże im zarówno w prozaicznych rzeczach – takich jak dostarczenie prezentów dla bliskich, jak i w mniej oczywistych – przygotowaniu dań na świąteczny stół, organizacji świątecznego wystroju czy na przykład wymianie świątecznego stołu dla powiększonej rodziny.

W codziennych finałach, aż do Wigilii, Eska2 pomoże nawet w tych najbardziej nietypowych sprawach związanych z przygotowaniem do Świąt. Wybranych słuchaczy Ola Kot odwiedzi osobiście i wręczy wygraną.

Ola Kot jest od lat związana jest mediami, m.in. z Eska TV, gdzie prowadzi programy muzyczne i podróżnicze, takie jak: "Eska on the Beach", "Miejska lista", "Co się słucha" czy "Weekend z Eska TV". Była też prezenterką Radia Eska. W 2019 roku brała udział w 10. edycji "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji