- To dla mnie świetna okazja, aby pokierować działalnością Discovery w Europie Środkowej i poszerzyć doświadczenie w regionie wykraczającym poza Polskę - mówi Olgierd Dobrzyński.
Dobrzyński związany jest z Grupą TVN od 1999 roku. Dyrektorem Departamentu Rozwoju Biznesu TVN został w 2009 roku, a od kwietnia 2010 roku pełni również funkcję prezesa Mango-Media. W latach 2006 - 2009 był członkiem zarządu TVN odpowiedzialnym za rozwój biznesu, a w latach 2003 - 2006 wiceprezesem TVN 24 nadzorującym jednocześnie rozwój nowych kanałów tematycznych.
- Nie ma jeszcze decyzji, czy ten wakat zostanie uzupełniony w drodze reorganizacji, czy rekrutacji - mówi nam Karol Smoląg, rzecznik prasowy Grupy TVN.
Dorota Żurkowska-Bytner, po blisko roku pracy na stanowisku country managera na Europę Środkową w Discovery Networks CEEMEA, awansowała na nowo utworzone stanowisko vice-president ad sales development. Będzie odpowiedzialna za biznes reklamowy Discovery na 105 rynkach w tym regionie. Żurkowska-Bytner będzie nadzorować i rozwijać działalność sprzedażową oraz rozbudowywać funkcjonującą na rynkach regionu platformę reklamową.

Zmiany wejdą w życie z dniem 1 stycznia 2012 roku. Zarówno Żurkowska-Bytner, jak i Dobrzyński podlegać będą bezpośrednio Katarzynie Kieli, presidentowi i managing directorowi w Discovery Networks CEEMEA (Central & Eastern Europe, Middle East and Africa).











