“Olivia” z kuponami rabatowymi i kampanią

Do grudniowego wydania miesięcznika “Olivia” (Marquard Media Polska), które ukaże się we wtorek 8 listopada br., dołączone zostaną kupony rabatowe. Numer wspiera kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kupony będą uprawniały do skorzystania ze zniżek przy zakupie ubrań, obuwia i dodatków w ponad 1600 sklepach w całej Polsce. Będzie je można realizować podczas weekendu 26-27 listopada br. w ramach akcji „Rodzinne zakupy z Olivią”

Magazyn ukaże się w nakładzie wynoszącym 258 tys. egz. w czterech mutacjach: z płytą CD z kolędami Piotra Rubika (w cenie 7,99 zł), z zestawem pereł (za 9,95 zł), z mixem płyt DVD „Miłosne gierki” lub „Za jakie grzechy” (7,50 zł) lub bez dodatków w normalnej cenie 3,99 zł.

grafika

Grudniowe wydanie „Olivii” wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, TVN 7, TV4, Kuchnia.tv, Zone Club, Zone Romantica, 4fun.tv, Fox life), radiu (Radio ZET, RMF FM, Radio Kolor), prasie („Newsweek Kobieta”, „Pani Domu”, “Cosmopolitan”, “Hot”, „Joy”), internecie (Wirtualna Polska) oraz na nośnikach City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście.  Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy, a media zaplanował MediaVest.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele