Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare

Grupa OLX, do której należą takie serwisy ogłoszeniowe, jak OLX, Otodom i Otomoto zakończyła przetarg mediowy, wybierając do współpracy agencję mediową Mindshare, należącą do GroupM/WPP.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa OLX przenosi obsługę mediową do Mindshare

Od teraz za planowanie i zakup mediów do kampanii Grupy OLX odpowiada agencja mediowa Mindshare (GroupM/WPP), która została wybrana do współpracy w wyniku konkursu ofert.

Poprzednio zajmował się tym dom mediowy Media Concept, który wygrał przetarg mediowy Grupy OLX w styczniu 2020 roku.

Wcześniej Grupa OLX współpracowała w tym zakresie m.in. z domem mediowym UM (Mediabrands).

Reklamowo firma współpracuje przy kampaniach z takimi agencjami, jak PZL, DDB Warszawa, Madogz.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu