W kolejnej odsłonie kampanii "Praca z korzyścią dla wszystkich", marka przełamuje stereotypy dotyczące Zetek i pokazuje, że to one są motorem pozytywnych zmian na rynku pracy.
Równocześnie OLX podkreśla, że warunkiem wykorzystania potencjału najmłodszych pracowników jest zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. To kolejny, po kampaniach poświęconych Silversom i rodzicom, etap budowania przez OLX platformy porozumienia i wymiany doświadczeń na rynku pracy. Tym samym OLX tworzy przestrzeń, w której swobodnie mogą wypowiadać się przedstawiciele pokolenia Zet, pracodawcy oraz liderzy opinii.

Współtwórcami kampanii byli przedstawiciele Generacji Zet, którzy odegrali kluczowe role w jej realizacji. Aktorzy, reżyser, stylistki, scenograf, fotograf oraz operator – wszyscy oni są reprezentantami Generacji Z.
Kampania będzie emitowana w telewizji i mediach społecznościowych, towarzyszyć jej też będą działania z zakresu public relations. W ramach kampanii przewidziano również szereg działań promocyjnych, w tym warsztaty i webinary, które mają na celu wsparcie młodych ludzi w ich drodze zawodowej, a także działania w OOH i na Spotify.











