OLX promuje "Usługi" w nowej kampanii

Serwis z ogłoszeniami OLX ruszył z nową kampanią reklamową, promującą kategorię "Usługi". Działania prowadzone są w telewizji, radiu oraz kanałach digitalowych.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
OLX promuje "Usługi" w nowej kampanii
Olx nową kampanią promuje "Usługi"

W centrum narracji znajduje się rodzina, której codzienność i mieszkanie zmieniają się na przestrzeni lat. Jednocześnie przedstawia OLX jako miejsce, gdzie zawsze można znaleźć odpowiedniego fachowca, niezależnie od etapu życia.

Celem kampanii jest pokazanie, że w kategorii "Usługi" każdy znajdzie potrzebne wsparcie niezależnie od okazji – od generalnego remontu po szybkie naprawy i codzienne usterki.

– Cyklinowanie, wymiana instalacji czy tapetowanie to techniczne hasła, ale w rzeczywistości stoją za nimi ważne momenty: tworzenie przestrzeni, w której toczy się codzienne życie. W kampanii chcieliśmy pokazać emocje, które często im towarzyszą. Taki kierunek przyjęliśmy nie tylko dla kategorii "Usługi", ale jest elementem szerszej strategii komunikacyjnej marki OLX – podkreśla Bartosz Ślusarz, marketing consultant OLX.

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu i w digitalu. Za ideę kreatywną i realizację odpowiada Agencja Przestrzeń. Spot wyprodukował Warsaw Production, a wyreżyserowali go Helena Ganjalyan i Bartosz Szpak. Materiały digital przygotował Space Cat.

Z OLX masz każdy fach w ręku

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"