Mistrzowie zakupów elektroniki w reklamach OLX.pl (wideo)

Ruszyła nowa kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego OLX.pl. Bohaterami spotów są ludzie, którzy na tej platformie kupili używany sprzęt elektroniczny.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Mistrzowie zakupów elektroniki w reklamach OLX.pl (wideo)

W reklamach są pokazywane różne osoby, które na OLX.pl kupiły używane urządzenia komputerowe, RTV i AGD. Każda z tych osób jest przedstawiana jako mistrz, z motywem animowanych ciemnych okularów kojarzącym się z filmikami z serii „thug life”.

Kampania podkreśla, że na OLX.pl w atrakcyjnych cenach dostępny jest używany sprzęt, który działa równie dobrze jak nowy.

- Każdy, kto korzysta z serwisu to dla nas #mistrz. To słowo-klucz, które najlepiej oddaje spryt i zaradność użytkowników. Hasło kampanii brzmi „Kupuj elektronikę jak #mistrz. Z OLX”, a bohaterowie naszych spotów zwykli ludzie, dumni z dokonanych, codziennych wyborów. Chcemy zarażać taką postawą i wierzymy, że znajdzie ona szerokie grono zwolenników, którzy też zechcą poczuć się mistrzami - tłumaczy Marcin Sienkowski, szef marketingu OLX.

 

W lipcu OLX.pl wprowadził opłaty za wystawianie ofert w dziale elektroniki. Za darmo można opublikować maksymalnie 3-5 ogłoszeń w ciągu miesiąca, za kolejne trzeba płacić, kupując je pojedynczo lub w pakietach.

 

Działania reklamujące OLX.pl obejmują głównie telewizję oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Hand Made, realizacją spotów - dom produkcyjny F25, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy UM.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"