OMD broni budżetu Providenta, konkurentami Wavemaker i Vizeum

W prowadzonym przez firmę pożyczkową Provident Polska przetargu mediowym rywalizują domy mediowe Wavemaker (GroupM), Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska) i OMD. Ten ostatni broni budżetu klienta.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii Provident Polska odpowiada dom mediowy OMD, który dla tej firmy pracuje od początku 2013 roku. W przetargu prowadzonym pod koniec 2012 roku agencja przejęła budżet firmy pożyczkowej od domu mediowego Starlink (Publicis Media).

Na początku 2016 roku OMD ponownie wygrał przetarg mediowy firmy, utrzymując jej obsługę. W przetargu agencja pokonała dwa inne domy mediowe, ale ich nazw wówczas nie podano.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/karolina-luczak-provident-polska-komunikacja-wewnetrzna,7171507901659265a ##

Do obecnego postępowania Provident zaprosił trzy agencje mediowe: OMD, Wavemaker i Vizeum. Zwycięzcę przetargu firma wybierze w ciągu kilku tygodni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały