OMD kolejny rok będzie obsługiwała Takeda Polska

Firma farmaceutyczna Takeda Polska, producent i dystrybutor takich marek jak Febrisan, Amol i Multi-Sanostol, w ramach zakończonego właśnie przetargu, po raz trzeci wybrała do współpracy dom mediowy OMD (oddział Macroscope).

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OMD kolejny rok będzie obsługiwała Takeda Polska

W ramach obsługi zespół OMD zajmuje się przygotowaniem strategii komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów dla marek Takeda Polska.

Nazw pozostałych agencji startujących w przetargu nie podano. Firmy nie ujawniają również, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Dom mediowy OMD rozpoczął obsługę mediową firmy Takeda Polska w 2014 roku. Wówczas w wyniku wygranego przetargu agencja przejęła tego klienta od Media Group.

W jednej z ostatnich kampanii Takeda Polska promowała Amol „jako niezwykły lek na zwykłe dolegliwości”.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję