OMD wzmacnia obsługę kluczowych klientów

OMD Group wprowadza zmiany w strukturze zarządzania kluczowymi klientami. Anna Subocz-Połeć przejmuje zarządzanie zespołem McDonald's, a powracająca do OMD Group Anna Ławińska pokieruje zespołem współpracującym z markami Beisdorf, Hortex i Tchibo.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
OMD wzmacnia obsługę kluczowych klientów
mat.pras.

Zmiany te podyktowane są implementacją nowego modelu współpracy agencji partnerskich z McDonald's.

– Cieszymy się z powrotu Ani Ławińskiej do zespołu OMD oraz z objęcia przez Anię Subocz-Połeć nowych wyzwań związanych z obsługą McDonald's. Obie liderki wnoszą do swoich zespołów ogromne doświadczenie, zaangażowanie oraz doskonałe kompetencje menadżerskie. Ich szerokie doświadczenie oraz orientacja na rezultaty biznesowe to gwarancja sukcesu – komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director OMD.

Anna Subocz-Połeć to ekspertka w obszarze marketingu i mediów z ponad 15-letnim doświadczeniem, jako business & communication partner będzie odpowiedzialna za strategiczne prowadzenie zespołu McDonald's w ramach nowego modelu współpracy z klientem.

Zmiany w OMD

Do najważniejszych zrealizowanych przez nią projektów należy m.in. utworzenie HUB-u SEM dla regionu CEE i krajów bałtyckich dla Renault oraz digitalowego centrum Beiersdorf obsługującego kampanie w Polsce i na 20 rynkach zagranicznych. Jej specjalizacją jest planowanie i egzekucja złożonych kampanii digitalowych o dużym zasięgu terytorialnym. Anna Subocz-Połeć w nowej roli zastąpi Martę Sprzączak, która rozstaje się z agencją.

Anna Ławińska, po blisko trzech latach spędzonych w Google HQ w Dublinie jako market lead dla rynku polskiego, wraca do agencji OMD w roli business & communication partner. Przejmuje zarządzanie zespołami obsługującymi marki Beiersdorf, Hortex i Tchibo - klientów, z którymi współpracowała już wcześniej z ramienia OMD.

Do agencji wnosi ponad dekadę doświadczenia, które zbierała podczas swojej pracy w Google, McKinsey & Company oraz po stronie klienta, w dziale komunikacji marketingowej Grupy Żywiec. Jest menadżerem z kompetencjami obejmującymi strategię komunikacji, digital marketing, brand management oraz budowanie partnerskich relacji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online