Zmiany te podyktowane są implementacją nowego modelu współpracy agencji partnerskich z McDonald's.
– Cieszymy się z powrotu Ani Ławińskiej do zespołu OMD oraz z objęcia przez Anię Subocz-Połeć nowych wyzwań związanych z obsługą McDonald's. Obie liderki wnoszą do swoich zespołów ogromne doświadczenie, zaangażowanie oraz doskonałe kompetencje menadżerskie. Ich szerokie doświadczenie oraz orientacja na rezultaty biznesowe to gwarancja sukcesu – komentuje Alicja Miklaszewska-Kowalczuk, managing director OMD.
Anna Subocz-Połeć to ekspertka w obszarze marketingu i mediów z ponad 15-letnim doświadczeniem, jako business & communication partner będzie odpowiedzialna za strategiczne prowadzenie zespołu McDonald's w ramach nowego modelu współpracy z klientem.

Zmiany w OMD
Do najważniejszych zrealizowanych przez nią projektów należy m.in. utworzenie HUB-u SEM dla regionu CEE i krajów bałtyckich dla Renault oraz digitalowego centrum Beiersdorf obsługującego kampanie w Polsce i na 20 rynkach zagranicznych. Jej specjalizacją jest planowanie i egzekucja złożonych kampanii digitalowych o dużym zasięgu terytorialnym. Anna Subocz-Połeć w nowej roli zastąpi Martę Sprzączak, która rozstaje się z agencją.
Anna Ławińska, po blisko trzech latach spędzonych w Google HQ w Dublinie jako market lead dla rynku polskiego, wraca do agencji OMD w roli business & communication partner. Przejmuje zarządzanie zespołami obsługującymi marki Beiersdorf, Hortex i Tchibo - klientów, z którymi współpracowała już wcześniej z ramienia OMD.
Do agencji wnosi ponad dekadę doświadczenia, które zbierała podczas swojej pracy w Google, McKinsey & Company oraz po stronie klienta, w dziale komunikacji marketingowej Grupy Żywiec. Jest menadżerem z kompetencjami obejmującymi strategię komunikacji, digital marketing, brand management oraz budowanie partnerskich relacji.











