OMG inwestuje w platformę gamifikacyjną Gamfi

Agencja OMG Poland kupiła większościowe udziały w spółce FX Entertainment, do której należy pierwsza polska platforma gamifikacyjna Gamfi. Firmy nie podają wartości tej transakcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Decyzja o inwestycji w Gamfi wiąże się bezpośrednio z planami rozwoju OMG w kierunku rozliczania za efekt tradycyjnych działań marketingowych (budowa wizerunku, wzrost znajomości marki etc.) oraz aktywności w mediach społecznościowych - uzasadnia Rafał Oracz, prezes OMG Poland. - Dzięki temu posunięciu, jesteśmy w stanie proponować marketerom znacznie więcej niż standardowe rozliczanie się za efekt sprzedażowy - rozliczamy się także za mierzalne zaangażowanie - niezbędny element sprawnego lejka zakupowego - opisuje.

Ja na razie nikt z OMG nie wszedł do kierownictwa FX Entertainment. Ważne decyzje podejmowane są na  spotkaniach kluczowych osób z obu firm.

Gamfi zawiera zestaw sprawdzonych mechanizmów zaczerpniętych z gier, a służących do angażowania i motywowania użytkowników. Jednym z wielu zastosowań platformy jest angażowanie na Facebooku do działań promocyjnych na rzecz marki. Platforma umożliwia firmom komercyjne wykorzystanie zgromadzonych społeczności, obniżenie kosztów reklamy w internecie lub zwiększenie sprzedaży dzięki pozyskanym leadom. Korzystają już z niej takie marki  jak HBO i Prosto Wear.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej