OMG inwestuje w platformę gamifikacyjną Gamfi

Agencja OMG Poland kupiła większościowe udziały w spółce FX Entertainment, do której należy pierwsza polska platforma gamifikacyjna Gamfi. Firmy nie podają wartości tej transakcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Decyzja o inwestycji w Gamfi wiąże się bezpośrednio z planami rozwoju OMG w kierunku rozliczania za efekt tradycyjnych działań marketingowych (budowa wizerunku, wzrost znajomości marki etc.) oraz aktywności w mediach społecznościowych - uzasadnia Rafał Oracz, prezes OMG Poland. - Dzięki temu posunięciu, jesteśmy w stanie proponować marketerom znacznie więcej niż standardowe rozliczanie się za efekt sprzedażowy - rozliczamy się także za mierzalne zaangażowanie - niezbędny element sprawnego lejka zakupowego - opisuje.

Ja na razie nikt z OMG nie wszedł do kierownictwa FX Entertainment. Ważne decyzje podejmowane są na  spotkaniach kluczowych osób z obu firm.

Gamfi zawiera zestaw sprawdzonych mechanizmów zaczerpniętych z gier, a służących do angażowania i motywowania użytkowników. Jednym z wielu zastosowań platformy jest angażowanie na Facebooku do działań promocyjnych na rzecz marki. Platforma umożliwia firmom komercyjne wykorzystanie zgromadzonych społeczności, obniżenie kosztów reklamy w internecie lub zwiększenie sprzedaży dzięki pozyskanym leadom. Korzystają już z niej takie marki  jak HBO i Prosto Wear.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem