OMG wprowadza AdEffect do planowania kampanii telewizyjnych

Dom mediowy Omnicom Media Group wprowadza narzędzie ekonometryczneAdEffect wspierające planowanie telewizyjnych kampanii reklamowych.System opracowano na podstawie badania czynników wpływających naodbiór takich akcji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Narzędzie ekonometryczne AdEffect, którewprowadza właśnie dom mediowy Omnicom Media Group,służy do porównywania planów telewizyjnych kampanii reklamowych woparciu o czynniki wpływające na ich wyniki świadomościowe uwidzów. Dzięki systemowi można przeliczać przewidywane przyrostyświadomości marki i reklamy w zależności od zdefiniowanychparametrów akcji oraz rekomendować optymalne rozwiązania, m.in. wzakresie intensywności działań, wsparcia w innych mediach, udziałuprime time'u i pozycji premiowanych.

Narzędzie AdEffect opracowano na podstawieprzeprowadzonych przez OMG Metrics testów, w którychzbadano ponad 20 czynników potencjalnie warunkujących odbiórkampanii telewizyjnych, m.in. wielkość i długość działań, dobórstacji, aktywność konkurencji, mix mediów i różnorodne aspektykreacji spotu. Stworzony system wykorzystuje pochodzące zwieloletniego monitoringu dane trackingowe na temat świadomościmarek i reklam. Dzięki temu AdEffect opisuje w sposób ilościowyuniwersalne prawidłowości stwierdzone dla większości z badanych 714brandów i 70 kategorii produktowych. Z narzędzia będą korzystaćplannerzy Optimum Media OMD, Macroscope OMD, PHD i Easymedia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"