Hearts & Science to dom mediowy - jak podkreśla Omnciom - wychodzący poza ramy planowania i zakupu mediów. Podstawą tożsamości agencji mają być: emocjonalne połączenia z markami (Hearts) i zaawansowana analiza danych (Science). “Emocje i precyzja danych pozwalają zbudować komunikację, które dotrze skutecznie do serc i portfeli konsumentów” – informuje firma.
Sieć Hearts & Science działa na rynku w Stanach Zjednoczonych od 9 lat i jest jednym z najszybciej rozwijających się podmiotów na rynku mediowym na całym świecie. W Europie Hearts&Science jest obecne na 18 rynkach obsługując min. marki motoryzacyjne, FMCG, farmaceutyczne etc.

W Polsce Hearts&Science współpracuje już z Goldman Sachs Asset Management oraz Nice To Fit You.
Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem
Na czele nowej agencji - w roli managing director - stanęła Agnieszka Stelmaszczyk. Karierę zawodową rozpoczynała w OMD, a następnie pracowała w Broker FM (dawne biuro sprzedaży RMF FM), Accenture oraz przez ostatnie 12 lat prowadziła agencję Feno.
W zespole agencji jest również Jędrzej Słomka, jako senior account manager. Wcześniej związany był z domem mediowym Starcom i był odpowiedzialny za wieloletnią obsługę Allegro.











