Gigant reklamowy ujednolica adresy e-mail. Koniec domen agencji w poczcie

Omnicom Group, do którego w Polsce należą m.in. takie agencje, jak DDB Warszawa czy OMD Polska wycofa indywidualne domeny w adresach e-mail. Niezależnie od nazwy agencji, dla której pracują, wszyscy będą używać teraz adresów e-mail@omc.com.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Gigant reklamowy ujednolica adresy e-mail. Koniec domen agencji w poczcie

Około 74 900 pracowników holdingu Omnicom na całym świecie przejdzie na ujednolicony format wiadomości e-mail "firstname.lastname@omc.com" – niezależnie od marki agencji, dla której pracują.

"Jak być może już wiesz, Omnicom koncentruje się na połączeniu unikalnych mocnych stron naszych marek agencyjnych z usprawnionym wsparciem wspólnych operacji, aby stworzyć bardziej zwinną organizację" – napisał Craig Cuyar, starszy wiceprezes i globalny CIO Omnicom, w wiadomości skierowanej do pracowników, do której dotarł Adweek. "W ramach tego upraszczamy nasze podejście do IT, jednocząc naszą organizację pod jednym, ujednoliconym adresem e-mail".

Centralizacja funkcji

Władze Omnicomu zapewniają jednocześnie, że agencje zachowają tożsamość swoich marek na inne sposoby we wszystkich systemach IT, w tym "nazwy wyświetlane i podpisy e-mail".

Zdaniem ekspertów przejęcie prawdopodobnie doprowadzi do konsolidacji i eliminacji starszych marek agencji kreatywnych po obu stronach. Z informacji Adweek wynika, że zmiana jest częścią szerszego dążenia Omnicom do centralizacji funkcji, w takich obszarach jak HR, finanse, produkcja i technologia, w celu zwiększenia wydajności, a nie krokiem w kierunku konsolidacji marek agencji.

Omnicom poinformował pracowników, że aktualizacja e-maila "uprości nasze operacje, wzmocni bezpieczeństwo danych i ułatwi nam współpracę w całej sieci".

Stopniowy proces wdrażania

Obecnie pracownicy agencji Omnicom – takich jak OMD, BBDO i PHD – często mają wiele adresów e-mail w zależności od obsługiwanych klientów. Omnicom twierdzi, że zmiana nie tylko uprości infrastrukturę IT, ale także wyeliminuje "tysiące" obecnie używanych domen.

Firma rozpoczęła już tę transformację z kilkoma grupami i agencjami. Będzie kontynuować jej stopniowe wdrażanie, migrując wszystkich pracowników Omnicom w ciągu najbliższych kilku miesięcy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?