Omoda & Jaecoo partnerem Projektu Plaża w TVN

Marka samochodów Omoda&Jaecoo została partnerem Projektu Plaża w TVN 2025. W ramach współpracy zaprasza do swoich stref w nadmorskich miasteczkach. Producent nowoczesnych i luksusowych SUV-ów „wjedzie” na polskie plaże, pokazując, jak nowoczesne technologie łączą się z wakacjami.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Omoda & Jaecoo partnerem Projektu Plaża w TVN
mat.pras.

W lipcu, auta marki Omoda&Jaecoo będzie można znaleźć w dwóch miasteczkach wakacyjnego Projektu Plaża TVN: w Świnoujściu (6-7 lipca), a następnie w Kołobrzegu (26-27 lipca). W obu lokalizacjach, na plaży – w ramach większego projektu i wśród innych atrakcji – stanie strefa marki dostępna dla wszystkich. Będzie tam można obejrzeć model Omoda 9 Super Hybrid, zagrać na symulatorach sportowych czy w Cornhole, odebrać plażowy upomine. W niewielkiej odległości od strefy i plaży marka udostępni natomiast modele Omoda 9 Super Hybrid i Jaecoo 7 Super Hybrid do jazd testowych.

Wsparciem billboardy sponsorskie

Wydarzeniom stacjonarnym towarzyszyć będzie kampania telewizyjna – marka pojawi się w 8-sekundowych billboardach sponsorskich wokół programu „Dzień Dobry TVN”. 

Obecność w ramówce śniadaniowego pasma to kolejne działanie, będące częścią szerszej strategii obecności Omoda & Jaecoo w mediach ogólnopolskich. Cała kampania wpisuje się w szereg działań mających na celu budowanie rozpoznawalności wśród odbiorców oraz przybliżenia produktu Klientom.

W ramach współpracy z programem „Dzień Dobry TVN” przewidziano również spotkania z ekspertami, którzy w antenowych wejściach poruszą temat komfortu premium i technologii, w kontekście nowoczesnej mobilności oraz wakacyjnego podróżowania. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech