On Board PR bada do jakich wartości odwołują się polski

ECCO International Communications Network, sieć zrzeszająca firmy doradcze z całego świata, przygotowuje międzynarodowy raport „Corporate Values Index 2012”- analizujący standardy zarządzania za pomocą wartości w różnych branżach. Analiza obejmie ponad 3800 firm z 10 krajów świata.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Raport „Corporate Values Index 2012” będzie podsumowaniem wyników trzeciej edycji badań prowadzonych w ciągu ostatniego roku w 10 krajach świata: Polsce, Francji, Niemczech, we Włoszech, Australii, Austrii, Finlandii, Norwegii, Wielkiej Brytanii i USA.

Projekt realizują firmy doradztwa PR tworzące międzynarodową sieć ECCO Network, reprezentowaną w Polsce przez On Board PR. Celem badania jest znalezienie odpowiedzi na pytania o skalę zastosowania przez biznes wartości jako koncepcji planowania strategii zarządzania i marketingu. Ideą raportu jest również przedstawienie różnic między systemami wartości określanymi przez firmy różnej wielkości, działającymi w różnych krajach i branżach.

- Jak pokazują wyniki badania „Corporate Values Index 2009”, w Polsce nadal niewiele firm określa wartości, którymi się kieruje. Odsetek takich przedsiębiorstw jest dużo niższy niż w innych krajach świata. Wynosi zaledwie ok. 30 proc. i jest ponad 2-krotnie mniejszy niż średnia światowa –komentuje Norbert Ofmański, prezes On Board PR.

Wykorzystanie wartości znajduje się obecnie w grupie najpopularniejszych trendów w dziedzinie zarządzania. Wartości są też jednym z najważniejszych instrumentów nowoczesnego marketingu. Zestaw własnych wartości (ang. corporate values) wsparty odpowiednią ich implementacją stanowi istotną pomoc w podejmowaniu strategicznych decyzji dotyczących działań marketingowych, a także kształtowaniu pożądanych zachowań pracowników oraz ich rekrutacji. Wyniki ostatniego raportu z 2009 r. pokazują, iż wartości korporacyjne są coraz bardziej zróżnicowane, co sugeruje, że firmy częściej wykorzystują "wartości", aby określić i odróżnić się od konkurencji.

- Zarządzanie przez wartości stanowi istotny postęp np. w stosunku do zarządzania przez cele i jest trendem, który nabiera coraz większego znaczenia we współczesnym biznesie i nowoczesnej komunikacji – dodaje Norbert Ofański

Badanie odbywa się pod patronatem PKPP Lewiatan i obejmuje swym zasięgiem największe przedsiębiorstwa z 14 branż.

On Board PR Ecco Network. Firma świadczy usługi w dziedzinie doradztwa public relations. Jest laureatem nagrody Impactor 2009 dla najbardziej podziwianej agencji PR w Polsce. Zajmuje czwarte miejsce na świecie pod względem dynamiki wzrostu przychodów spośród 200 największych firm PR świata (wg rankingu The Holmes Report 2006). Wspólnie z firmami PR z kilkudziesięciu krajów tworzy międzynarodową sieć ECCO Network – jedną z największych sieci firm PR na świecie. Od 2007 roku posiada własne biuro w Kijowie na Ukrainie. On Board PR jest członkiem Związku Firm Public Relations, partnerem Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego, laureatem wielu nagród w międzynarodowych i polskich konkursach (IPRA GWA, Magellan, Złote Spinacze). Firma zapewnia kompleksową obsługę w zakresie komunikacji oferując strategiczne doradztwo m.in. w obszarach: Brand Public Relations, Corporate & Financial Communications, Investor Relations, Crisis Management. On Board PR działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję reklamową San Markos i agencję interaktywną Think Kong.

Dodatkowych informacji udziela:

Dariusz Chrzanowski

On Board Public Relations Sp. z o.o.,

ul. Wolska 88, 01-141 Warszawa

tel.(+48 22) 321-51-00,

e- mail: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów