One Help Desk dla pracowników ING Banku Śląskiego

ING Bank Śląski uruchomił dla swoich pracowników elektroniczny portal samoobsługowy One Help Desk. To rozwiązanie dobrze zintegrowane z intranetem gdzie pracownicy mogą odnaleźć potrzebne informacje, złożyć zlecenia i zgłosić problemy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Prosto, nowocześnie i przystępnie - te trzy cele przyświecały nam przy budowie nowego portalu One Help Desk. Teraz pracownicy nie muszą zastanawiać się, gdzie szukać pomocy, gdy chcą zamówić nowy telefon, zgłosić awarię komputera czy reklamować dostawę zamówionego towaru. One Help Desk daje odpowiedź na te i mnóstwo innych pytań – powiedziała Justyna Kesler, wiceprezes zarządu w ING Banku Śląskim.

One Help Desk zawiera 9 sekcji tematycznych, z których każda uporządkowana została procesowo, tak, aby pracownik samodzielnie i szybko odnalazł potrzebne informacje. Znajdują się tam najważniejsze kategorie zgłoszeń, skrócone instrukcje oraz nowy elektroniczny kanał samoobsługowy, który pozwala szybko złożyć zlecenie, śledzić status realizacji, a w razie potrzeby, zgłosić reklamację. One Help Desk wzbogacony jest także o wyszukiwarkę i Bazę Wiedzy rozwijaną w oparciu o rozwiązania publikowane przez specjalistów.

Przed rozpoczęciem budowy portalu, przeprowadzono wśród pracowników ankietę, dotyczącą ich oczekiwań wobec nowego rozwiązania. Dodatkowo, pracownicy mogli zgłaszać zmiany do portalu w trakcie jego budowy, korzystając z dedykowanego przycisku – Buduj z nami. Dzięki temu powstało czytelne, łatwe i intuicyjne narzędzie, w którym ważne dla pracownika sprawy zostały zebrane w jednym miejscu.

Pracownicy chętnie korzystają z portalu samoobsługowego One Help Desk, co potwierdza ilość wejść na portal oraz ilość stron intranetowych wywoływanych z portalu –  łącznie od chwili uruchomienia portalu to 86 tysięcy wyświetleń. One Help Desk będzie na bieżąco modyfikowany i dostosowywany do potrzeb klienta wewnętrznego i procesów w organizacji dzięki mechanizmom pozwalającym na rozwój portalu i procesu wsparcia.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji