Onet reklamuje Biznes.pl jako „Twój codzienny serwis o biznesie”

W prasie, radiu i internecie ruszyła kampania reklamowa serwisu Biznes.pl należącego do Grupy Onet. Akcję Onet przygotował wspólnie z firmami Unia Interactive i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Biznes.pl przebiega pod hasłem „Twój codzienny serwis o biznesie”. Reklamy podkreślają, że witryna oprócz standardowej wersji jest dostępna w formie aplikacji na urządzenia mobilne. Biznes.pl został uruchomiony w kwietniu ub.r., czemu towarzyszyły dość odważne reklamy z hasłami „Dane na talerzu” i „Sukces w ręku” (zobacz je). Według danych z Megapanelu PBI/Gemius, w styczniu br. serwis odwiedziło 515 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,8 mln odsłon (z czego 90 tys. na urządzeniach mobilnych), a każdy korzystał z niego średnio przez 8 minut i 23 sekundy. Natomiast wszystkie strony Grupy Onet z kategorii biznesu, finansów i prawa zanotowały 3,78 mln użytkowników i 75,7 mln odsłon (zobacz szczegółowe dane).

grafika

Kampania Biznes.pl przez trzy tygodnie będzie prowadzona w prasie, radiu i internecie. Reklamy przygotowała agencja Unia Interactive, planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a ich zakupu dokonał dział marketingu i komunikacji Grupy Onet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"