Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że w kwietniu 2025 roku stronę główną Onetu (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 5,57 mln użytkowników, czyli 18,75 proc. wszystkich internautów w naszym kraju. Każdy spędził tam przeciętnie godzinę, 5 minut i 13 sekund.
Analogiczna witryna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) przyciągnęła 5,5 mln internautów (co dało 18,51 proc. zasięgu), każdego średnio na 39 minut i 32 sekundy. Z końcem ub.r. Grupa Wirtualna Polska zrezygnowała z audytu jej stron i aplikacji w Mediapanelu, w konsekwencji od stycznia notują one według badania znacznie niższe wyniki niż wcześniej.
Dużo większą przewagę niż Onet nad WP.pl ma w kategorii stron głównych Interia (Grupa Polsat-Interia) nad Gazeta.pl (Agora) i o2.pl (Grupa Wirtualna Polska). Na Interii taka witryna w kwietniu zanotowała 4,38 mln użytkowników, 37 minut i 24 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego oraz 14,74 proc. zasięgu, na Gazeta.pl – 2,57 mln odwiedzających, 22 minuty i 24 sekundy przeciętnego czasu korzystania oraz 8,65 proc. zasięgu, zaś na o2.pl – 1,96 mln użytkowników, 2 minuty i 20 sekund średniego czasu oraz 6,6 proc. zasięgu.

Niżej w zestawieniu są strony główne portali trzech tytułów prasowych („Super Expressu”, „Faktu”, „Wprost”), a także portalu Radia ZET i naTemat.pl. W tej grupie najwyższą odwiedzalność notuje taka witryna na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska), która w kwietniu przyciągnęła 768,8 tys. internautów (2,59 proc. zasięgu), każdego średnio na 13 minut i 32 sekundy.
W porównaniu do marca strona główna Onetu zyskała 18,6 tys. użytkowników (0,3 proc.), a średni czas spędzony przez każdego skrócił się o 8 minut i 21 sekund (11,3 proc.). W tej pierwszej statystyce zbliżyła się do niej analogiczna witryna WP.pl, na której przybyło 175 tys. internautów (3,3 proc.) przy spadku przeciętnego czasu korzystania o 4 minuty i 59 sekund (11,2 proc.).

Na Interii strona główna zanotowała spadek o 30 tys. użytkowników (0,7 proc.) oraz 4 minuty i 6 sekund średniego czasu korzystania (9,9 proc.), a na Gazeta.pl – o 64,5 tys. odwiedzających (2,4 proc.) oraz 4 minuty i 17 sekund średniego czasu (16,1 proc.). Z kolei na o2.pl taka witryna zyskała 236,5 tys. użytkowników (13,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 3 sekundy (32 proc.).
Na portalu „Faktu” strona główna zyskała 10 tys. użytkowników (1,3 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o minutę i 47 sekund (11,6 proc.). Podobnie zmieniły się wyniki analogicznych witryn na portalach Radia ZET i „Super Express”. Natomiast strona główna naTemat.pl straciła 12 tys. odwiedzających (5,6 proc.) i 11 sekund przeciętnego czasu korzystania (4,1 proc.).













