Opcom zareklamuje dla Lorenz Snack-World przekąski Fun Pops

Agencja Opcom wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki przekąsek Fun Pops (produkowanych przez Lorenz Snack-World). Będzie dla niej pracować w internecie przez rok, we współpracy z domem mediowym Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Opcom zareklamuje dla Lorenz Snack-World przekąski Fun Pops

Opcom odpowiada dla Fun Pops za opracowanie koncepcji strategicznej, kreacji i realizację działań reklamowych. Współpraca została zaplanowana na rok, działania będą prowadzone pod hasłem „Żyj lekko, miej fun!”.

Komunikacja obejmie reklamy wideo i display w internecie, aktywności w social media (m.in. aplikację konkursową) oraz stronę docelową Funpops.pl. Na razie uruchomiono stronę i fanpage facebookowy, w połowie września ruszy regularna kampania reklamowa.

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

W przetargu wygranym przez Opcom brały udział jeszcze trzy agencje, ich nazw nie podano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"