W nowym logo pierścień otaczający znak „blitz” jest węższy. Napis stanowi solidną podstawę dla logo. Nowa czcionka o nazwie „Opel Next” "jest lekka, mocna, nowoczesna i przejrzysta", wylicza w komunikacie firma. Czcionka występuje w trzech wersjach: lekkiej, zwykłej i pogrubionej.
Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — "nowe paliwo na nowe czasy".
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nissan-nowe-logo-foto-wideo-opinie ##

Na górze nowe logo Opla, na dole poprzednia wersja
- Nowa era wymaga nowoczesnych marek, a nowoczesne marki wymagają przejrzystego wzornictwa. Przedstawiając nowe elementy marki, deklarujemy naszą wyrazistość, postępowość oraz otwartość na nowości i przyszłość - wyjaśnia dyrektor ds. marki Opel, Patrick Fourniol.
Celem tych zabiegów jest jeszcze nowocześniejszy i odważniejszy wygląd - podkreśla firma w komunikacie. „Nowy Opel” wyraża teraz to podejście w odświeżonej identyfikacji korporacyjnej.

W pierwszej połowie 2021 r., wraz z pojawieniem się w salonach sprzedaży nowego Opla Crosslanda i zupełnie nowego Opla Mokki, wszyscy będą mogli zapoznać się z nowym wyglądem niemieckiej marki. Będą to pierwsze seryjnie produkowane modele w nowej stylistyce.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/toyota-motor-europe-nowy-logotyp-nowa-czcionka-typografia-opinie,7170504037329025a ##
Nowy wizerunek powstał we współpracy z agencją Velocity McCann, a czcionkę „Opel Next” zaprojektowała agencja Monotype.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/teczowe-logo-bmw-ostra-krytyka-nie-zaszkodzi-to-marce-kontrowersje-wywoluja-wiekszy-zasieg,7170512663173249a ##











