OS3 z internetową obsługą marki Opel

Agencja OS3 współpracuje z marką samochodową Opel w zakresie jej obsługi internetowej. Odpowiada m.in. za kampanie reklamujące modele Zafira i Mokka.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
OS3 z internetową obsługą marki Opel

Zespół OS3 odpowiedzialny jest dla Opla za szeroko pojęte działania internetowe, w tym przygotowanie kampanii displayowych, skryptów wideo, rozwiązania rich media oraz materiały graficzne do serwisów społecznościowych.

Agencja już zrealizowała pierwsze projekty internetowe dla Opla: kampanię wprowadzenia na rynek nowych modeli Zafiry i Mokki X oraz kampanię wyprzedażową rocznika 2016. Ponadto zespół kreatywny OS3 odpowiedzialny jest za przygotowanie konceptu „Najlżejsza forma finansowania” do kampanii reklamowej nowego programu finansowego Opel Drive Plan dedykowanego przedsiębiorcom, a także hasło „Lepiej nie trafisz”, wykorzystane w kampanii modeli dostawczych.

Zespołem obsługującym Opla kieruje Daria Fedorowicz, account director w OS3.

Jedna z poprzednich większych kampanii reklamowych marki Opel realizowana była jesienią ub.r. Importer promował wówczas model Zafira i Mokka poprzez działania w modelu programmatic direct na stronie głównej WP.pl.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"