Open'er Festiwal 2009 w kinach i bankomatach (wideo)

Pod hasłem "Musisz tam być" rozpoczęła się kampania reklamowaOpen'er Festiwalu 2009. Akcja obejmuje kina i bankomaty.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Akcja reklamowa Open'er Festiwalu 2009 wykorzystuje piosenkę"Standing In The Way Of Control" zespołu Gossip, który będzie jednąz gwiazd tego wydarzenia. Kampania obejmuje 90-sekundowy spot ilayout z hasłem "Musisz tam być".

Akcjaa od początku maja jest prowadzona we wszystkich kinachsieci Cinema City oraz 700 bankomatach sieci Euronet. Kreacjękampanii - zaplanowanej do końca czerwca - przygotowała agencjareklamowa Grey, natomiast zakupem mediów zajmują się domy medioweZenithOptimedia i Media Concept.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele