Opera Software przejmuje dwie sieci mobilnej reklamy

Firma Opera Software, producent przeglądarek internetowych Opera, Opera Mini i Opera Mobile, przejęła dwie sieci mobilnej reklamy - Mobile Theory i 4th Screen Advertising.

km
km
Udostępnij artykuł:

Mobile Theory to sieć mobilnej reklamy działająca na rynku amerykańskim. Swoją główną siedzibę ma w San Francisco, a biura w Nowym Jorku, Chicago, Los Angeles i Seattle. Z kolei 4th Screen Advertising ma swoją siedzibę w Londynie i skupia się na dostarczaniu mobilnych reklam w Europie.

Opera Software płaci 18 milionów dolarów za Mobile Theory i 8 milionów dolarów za 4th Screen Advertising. Sumy te mogą wzrosnąć odpowiednio o 32 i 6,5 miliona dolarów, w zależności od wyników finansowych uzyskanych przez sieci w latach 2013 i 2014.

Dzięki przejęciom, Opera Software liczy na skuteczniejsze spieniężenie ruchu sieciowego generowanego przez przeglądarki Opera Mini i Opera Mobile.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów