PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Maciej Świrski chce, żeby KRRiT nadzorowała internet. „Niech zostawi sferę publiczną w spokoju”
Maciej Świrski chce, żeby KRRiT nadzorowała internet. „Niech zostawi sferę publiczną w spokoju”
Szeryf Jan Śpiewak ruszył na antyalkoholową krucjatę. "Jest barwną postacią polskiego internetu"
Szeryf Jan Śpiewak ruszył na antyalkoholową krucjatę. "Jest barwną postacią polskiego internetu"
Piotr Jacoń z TVN24 bohaterem osób transpłciowych. "Ma szansę zmienić stację od środka"
Skandal w "Szkle kontaktowym", Tomasz Sianecki przeprasza. "Krzysztof Daukszewicz powinien zniknąć z programu"
Część widzów krytykuje nową oprawę TVN24. „Jak dla niedowidzących”
Jarosław Kaczyński zaskoczył opozycję obietnicami wyborczymi. "Polityka jest jak boks. PiS wyprowadził mocne i celne ciosy"
Jarosław Kaczyński zaskoczył opozycję obietnicami wyborczymi. "Polityka jest jak boks. PiS wyprowadził mocne i celne ciosy"
Robert Lewandowski rozmienia się na drobne. "Obniża swoją wartość wizerunkową"
Robert Lewandowski rozmienia się na drobne. "Obniża swoją wartość wizerunkową"
Polsat bez Katarzyny Dowbor. „Ustrojowa zmiana”
Polsat bez Katarzyny Dowbor. „Ustrojowa zmiana”
PO ruszyła z kampanią o kotlecie schabowym. "Za takie scenariusze moi studenci dostaliby dwóję"
PO ruszyła z kampanią o kotlecie schabowym. "Za takie scenariusze moi studenci dostaliby dwóję"
Na dostęp do informacji publicznej narzekają dziennikarze i organizacje pozarządowe. "Nie działa"
"Sprawny dziennikarz, niespecjalnie pracowity, imprezowy chłopak". Jaki jest Michał Adamczyk?
"Sprawny dziennikarz, niespecjalnie pracowity, imprezowy chłopak". Jaki jest Michał Adamczyk?
Przezroczysty Robert Lewandowski
Nawet kilkaset tysięcy złotych za kampanię dla gwiazd TikToka. Pieniądze nie tylko z reklam
Dresiara z sąsiedztwa. Recenzja serialu Playera, pt. „Pati”
Dresiara z sąsiedztwa. Recenzja serialu Playera, pt. „Pati”
Jan Śpiewak zawiadamia prokuraturę o reklamach Tyskiego z Kanałem Sportowym
Operacje przy pomocy robotów? "Potrzebna jest regulacja"
Awantura na Twitterze. Internauci ostro zbesztali dziennikarzy "Gazety Wyborczej"
„Bezkidka” wywołała burzę w sieci. Językoznawca: To słowo jest niefortunne
„Bezkidka” wywołała burzę w sieci. Językoznawca: To słowo jest niefortunne
Rząd całkowicie rezygnuje z „Lex Pilot”. „Nie będzie w ogóle części dotyczącej telewizji”
Rząd całkowicie rezygnuje z „Lex Pilot”. „Nie będzie w ogóle części dotyczącej telewizji”
Player katalogiem na nowej platformie Max? „Bardzo odważne rozwiązanie”
Player katalogiem na nowej platformie Max? „Bardzo odważne rozwiązanie”
Dyskonty coraz chętniej sprzedają prasę. „Lekki oddech dla drukowanej prasy”
Dyskonty coraz chętniej sprzedają prasę. „Lekki oddech dla drukowanej prasy”
Nowe zasady reklamacji. "Wynikają z dyrektywy towarowej"
Nowe zasady reklamacji. "Wynikają z dyrektywy towarowej"
Kanał Tomasza Lisa dla bańki podzielającej jego poglądy
Ludzie, którzy dobrze funkcjonują na co dzień, nie reagują na przesilenie wiosenne
Ludzie, którzy dobrze funkcjonują na co dzień, nie reagują na przesilenie wiosenne
Robert Lewandowski nie wystąpi w reklamie InPostu.  "Zawodnik powoli schodzący z rynku"
Robert Lewandowski nie wystąpi w reklamie InPostu. "Zawodnik powoli schodzący z rynku"
Polscy piłkarze nie rozmawiają z mediami przed meczem z Czechami. „Absolutny strzał w kolano”
Ile kosztuje "ugaszenie" kryzysu? Stawki mogą robić wrażenie
Ile kosztuje "ugaszenie" kryzysu? Stawki mogą robić wrażenie
Subskrybenci Netfliksa, entuzjaści czy malkontenci?
Subskrybenci Netfliksa, entuzjaści czy malkontenci?
Sztuczna inteligencja to dla branży kreatywnej szansa i wyzwanie, a nie zagrożenie
Państwowa Komisja Wyborcza przyjrzy się agitacji w social mediach poza kontami polityków i partii
Państwowa Komisja Wyborcza przyjrzy się agitacji w social mediach poza kontami polityków i partii
Disney+ z zadyszką: mniej subskrybentów i większa strata. „Wyrównanie na rynku”
Disney+ z zadyszką: mniej subskrybentów i większa strata. „Wyrównanie na rynku”
Celebryci w reklamach przechodzą do Play od 10 lat. „Przykład konsekwencji marketingowej”