PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Czy wydawcy powinni teraz pozwalniać wszystkich SEO-wców, bo już nie są im potrzebni?
Czy wydawcy powinni teraz pozwalniać wszystkich SEO-wców, bo już nie są im potrzebni?
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Marki płacą dzieciom za oceny. "Pomysł ani smaczny, ani pasujący do trendów"
Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
Grzechy i błędy LinkedIna, który nie jest aż tak "hot", jak może się wydawać [FELIETON]
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek reprezentacji jest już blisko dna"
Piłkarz zwolnił trenera. "Wizerunek reprezentacji jest już blisko dna"
Agencje zdobywają „Klientów” i pracują dla „MAREK”, czyli jak się tworzy "agencyjny" język polski
Agencje zdobywają „Klientów” i pracują dla „MAREK”, czyli jak się tworzy "agencyjny" język polski
To nie jest kolejny taki sam tekst o Lewym i Probierzu. Czego ci dwaj nauczyli nas o komunikacji?
To nie jest kolejny taki sam tekst o Lewym i Probierzu. Czego ci dwaj nauczyli nas o komunikacji?
PKO BP zmienia reklamy i logo. Linda i Majewski skutecznie wypromują bank?
PKO BP zmienia reklamy i logo. Linda i Majewski skutecznie wypromują bank?
Jak boty „zabijają” filmy na YouTube. Maciej Kawecki: jesteśmy bezsilni
Jak boty „zabijają” filmy na YouTube. Maciej Kawecki: jesteśmy bezsilni
„Amerykańscy naukowcy” napędzają hype na AI [OPINIA]
„Amerykańscy naukowcy” napędzają hype na AI [OPINIA]
re58 w miejsce Sigmy Bis. "Ucieczka od starej nazwy nic nie zmieni"
re58 w miejsce Sigmy Bis. "Ucieczka od starej nazwy nic nie zmieni"
Rycerze, królowie i mitologiczni bogowie w reklamach. "Poszukiwanie wyróżnika"
Rycerze, królowie i mitologiczni bogowie w reklamach. "Poszukiwanie wyróżnika"
„Redaktor sztuczna inteligencja”. W mediach powstają Białe Księgi użycia AI
„Redaktor sztuczna inteligencja”. W mediach powstają Białe Księgi użycia AI
Sztuczna inteligencja a reklama cyfrowa. Sześć ciekawych obserwacji po „adQuery Perspectives”
Sztuczna inteligencja a reklama cyfrowa. Sześć ciekawych obserwacji po „adQuery Perspectives”
Z Rejection Fee jak z jednorożcem: wszyscy o nim mówią, mało kto je widział
Z Rejection Fee jak z jednorożcem: wszyscy o nim mówią, mało kto je widział
Przyszłość w pięciu odsłonach: od cyfrowej nieśmiertelności po ewolucję organizacji
Przyszłość w pięciu odsłonach: od cyfrowej nieśmiertelności po ewolucję organizacji
Sprawdzamy, czy (i jak bardzo) ludzie z reklamy obawiają się AI w tej branży
Sprawdzamy, czy (i jak bardzo) ludzie z reklamy obawiają się AI w tej branży
Jak prezydencka debata "SE" wpłynie na inne debaty. "W telewizjach będą się zastanawiać"
Jak prezydencka debata "SE" wpłynie na inne debaty. "W telewizjach będą się zastanawiać"
Sukces „Super Expressu”, porażka dziennikarstwa [OPINIA]
Sukces „Super Expressu”, porażka dziennikarstwa [OPINIA]
Anatomia clickbaitu. Jak w mediach "produkuje się" klikalne nagłówki i co naprawdę myślą o nich dziennikarze
Anatomia clickbaitu. Jak w mediach "produkuje się" klikalne nagłówki i co naprawdę myślą o nich dziennikarze
Eksperci i wydawcy oceniają nową odsłonę Gazeta.pl. „Odcięcie od «wyborczowego» stylu”
Eksperci i wydawcy oceniają nową odsłonę Gazeta.pl. „Odcięcie od «wyborczowego» stylu”
Influencer marketing to nie tylko liczby. Czego oczekuje się od influencerów?
Influencer marketing to nie tylko liczby. Czego oczekuje się od influencerów?
Jak żyć z Google AI Overviews? SEOwcy mają wnioski z innych krajów
Jak żyć z Google AI Overviews? SEOwcy mają wnioski z innych krajów
Aaaa fanpejdż tanio kupię. Tak handluje się stronami na Facebooku
Aaaa fanpejdż tanio kupię. Tak handluje się stronami na Facebooku
Etyczne przywództwo kluczowe w dobie globalnych zmian. Raport ICCO o public relations
Etyczne przywództwo kluczowe w dobie globalnych zmian. Raport ICCO o public relations
Dlaczego telewizja i influencerzy są na siebie skazani?
Dlaczego telewizja i influencerzy są na siebie skazani?
Od programmatica do poczty kwiatowej. Jak media lokalne szukają nowych źródeł przychodów
Od programmatica do poczty kwiatowej. Jak media lokalne szukają nowych źródeł przychodów
Polska chce przykręcić śrubę big techom. Sprawdzamy, czy to realne
Polska chce przykręcić śrubę big techom. Sprawdzamy, czy to realne
To nie jest kraj redaktorek naczelnych. Policzyliśmy to. Dlaczego tak mało kobiet stoi na czele mediów?
To nie jest kraj redaktorek naczelnych. Policzyliśmy to. Dlaczego tak mało kobiet stoi na czele mediów?
Dzieci w sieci wciąż niedostatecznie chronione. To wyzwanie także dla branży marketingowej
Dzieci w sieci wciąż niedostatecznie chronione. To wyzwanie także dla branży marketingowej
Lekarze w końcu mogą się reklamować. Czy czeka nas marketingowy boom?
Lekarze w końcu mogą się reklamować. Czy czeka nas marketingowy boom?
Twórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA]
Twórcy autowebinarów często mijają się z prawdą. Udawany live narzędziem marketingu sprzedażowego [OPINIA]
Przetargowe tajemnice. Dlaczego w Polsce o przetargach więcej nie wiadomo niż wiadomo?
Przetargowe tajemnice. Dlaczego w Polsce o przetargach więcej nie wiadomo niż wiadomo?