PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Legimi dalej traci po podwyżce i sporze z wydawcami. Ekspert: potrzeba szybkich działań
Legimi dalej traci po podwyżce i sporze z wydawcami. Ekspert: potrzeba szybkich działań
Zrównoważony rozwój w biznesie. Debata Wirtualnemedia.pl
Zrównoważony rozwój w biznesie. Debata Wirtualnemedia.pl
Ruszył „Unboxing – Wielkie Otwarcie”. W jednym przypomina dawny teleturniej [Opinia]
Ruszył „Unboxing – Wielkie Otwarcie”. W jednym przypomina dawny teleturniej [Opinia]
Zmiana na czele „Rzeczpospolitej”. „Reorganizacja, a nie rewolucja”
Zmiana na czele „Rzeczpospolitej”. „Reorganizacja, a nie rewolucja”
"Alkotubki" znikną ze sklepów. "Czy w imię marketingu można wszystko?"
"Alkotubki" znikną ze sklepów. "Czy w imię marketingu można wszystko?"
Wojciech Szczęsny w FC Barcelona. Pojawi się w kolejnych reklamach?
Wojciech Szczęsny w FC Barcelona. Pojawi się w kolejnych reklamach?
Kochanie na ekranie. Dlaczego widzowie tak chętnie oglądają programy o miłości?
Kochanie na ekranie. Dlaczego widzowie tak chętnie oglądają programy o miłości?
Jak PR pomaga docierać do dzisiejszego konsumenta? Debata Wirtualnemedia.pl
Jak PR pomaga docierać do dzisiejszego konsumenta? Debata Wirtualnemedia.pl
Donald Tusk i sztaby kryzysowe o powodzi. Jak oceniają to PR-owcy
Donald Tusk i sztaby kryzysowe o powodzi. Jak oceniają to PR-owcy
Na Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. „Zareagował z arogancją”
Na Facebooku treści od polskich wydawców mniej widoczne. „Zareagował z arogancją”
Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?
Fenomen "Familiady". Co jest źródłem sukcesu teleturnieju TVP?
Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"
Niestosowne reklamy w trakcie powodzi. "Żerowanie na tragedii to droga donikąd"
Google Showcase od ponad dwóch lat w Polsce. Jak oceniają go wydawcy?
Google Showcase od ponad dwóch lat w Polsce. Jak oceniają go wydawcy?
Kanał Sportowy bez Tomasza Smokowskiego. "Spora strata wizerunkowa”
Kanał Sportowy bez Tomasza Smokowskiego. "Spora strata wizerunkowa”
Fenomen Julii Żugaj. „Wizerunek skrupulatnie budowany”
Fenomen Julii Żugaj. „Wizerunek skrupulatnie budowany”
Jakie są jesienne ramówki? "Bardziej taktyka obronna niż próba zdobycia nowego widza"
Jakie są jesienne ramówki? "Bardziej taktyka obronna niż próba zdobycia nowego widza"
Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"
Buty z CCC zdominowały wywiad Stanowskiego z legendą koszykówki. "To nie miała być reklama"
ESG w strategii public relations na fali wznoszącej
ESG w strategii public relations na fali wznoszącej
Tiktokowy krindż w reklamach nie zawstydza. A powinien?
Tiktokowy krindż w reklamach nie zawstydza. A powinien?
UE chce przepisów ws. sztucznej inteligencji. Szefowie Mety i Spotify krytykują
UE chce przepisów ws. sztucznej inteligencji. Szefowie Mety i Spotify krytykują
Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP
Dawne gwiazdy to za mało. Medioznawcy komentują zmiany w TVP
Siatkarze z medalem na igrzyskach. To nie marketingowy "game changer"
Siatkarze z medalem na igrzyskach. To nie marketingowy "game changer"
Pierwsze zwycięstwo Omeny Mensah nad Metą. Prawnik: dla koncernu to duży ból głowy
Pierwsze zwycięstwo Omeny Mensah nad Metą. Prawnik: dla koncernu to duży ból głowy
Zawieszenie Przemysława Babiarza to dla władz TVP ogromny problem wizerunkowy
Zawieszenie Przemysława Babiarza to dla władz TVP ogromny problem wizerunkowy
Internauci wspierają producenta paluszków Beskidzkie. "Postawa prezesa jest czymś rzadkim"
Internauci wspierają producenta paluszków Beskidzkie. "Postawa prezesa jest czymś rzadkim"
Google nie wycofa ciasteczek z Chrome. Reklamodawcy i agencje zaskoczeni
Google nie wycofa ciasteczek z Chrome. Reklamodawcy i agencje zaskoczeni
Media po rozmowach z rządem: zadowolenie i nadzieje
Media po rozmowach z rządem: zadowolenie i nadzieje
Nowe prawo autorskie bez zapisów korzystnych dla wydawców. „Politykom nie zależy na silnych mediach”
Nowe prawo autorskie bez zapisów korzystnych dla wydawców. „Politykom nie zależy na silnych mediach”
Coraz więcej kar przewodniczącego KRRiT. Szczególną uwagę zwraca jedna kategoria
Coraz więcej kar przewodniczącego KRRiT. Szczególną uwagę zwraca jedna kategoria
Cannes Lions 2024: masa dobrych insightów i inspiracji strategicznych
Cannes Lions 2024: masa dobrych insightów i inspiracji strategicznych
Michał Probierz na Euro 2024 imponuje strojem i charyzmą. Pojawi się w reklamach?
Michał Probierz na Euro 2024 imponuje strojem i charyzmą. Pojawi się w reklamach?
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym
Ograniczenia Cookie i rosnąca rola AI: Jak przetrwać nadchodzącą rewolucję w marketingu cyfrowym