Oppo wzmacnia zespół komunikacji

Oppo i obsługująca firmę agencja 24/7 Communication poszerzają swoje zespoły. Do działu PR Oppo dołącza Robert Sierpiński, natomiast szeregi teamu technologicznego 24/7 zasili Damian Grabiński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oppo wzmacnia zespół komunikacji
Robert Sierpiński i Damian Grabiński

Robert Sierpiński dołącza do Oppo na stanowisko specjalisty ds. PR. Pod okiem Piotra Żaczko - PR managera OPPO, będzie pomagał w budowaniu strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i jej późniejszej realizacji, media i influencer relations oraz w koordynacji pracy z agencją 24/7Communication.

Robert Sierpiński związany jest z branżą PR od ponad 8 lat. Ostatni rok był związany ze studiem komunikacji Hear You. Wcześniej pracował w agencjach Hill+Knowlton i Havas PR, gdzie realizował projekty m.in. dla: Samsunga, Microsoftu, Nokii, Spotify i Orange Polska. Jako koordynator ds. PR był współodpowiedzialny za komunikację w HBO Polska. Przez ponad dwa lata, pracował w RTB House, polskim startupie specjalizującym się w reklamie online.

Damian Grabiński w 24/7Comunication

Swój zespół wzmacnia też agencja public relations 24/7Communication. Damian Grabiński objął stanowisko account managera i został liderem zespołu Oppo. Będzie odpowiedzialny za ścisłą współpracę z klientem, prowadzenie biura prasowego marki oraz za kreację i koordynację strategii PR i wsparcie projektów marketingowych. Dodatkowo będzie konsultować inne projekty z działu technologicznego agencji.

Damian Grabiński przed 24/7Communication swoje doświadczenie zdobywał w agencji First Public Relations, gdzie pracował m.in. dla klientów z branży technologicznej (Xiaomi), transportowej i energetycznej. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, produktowej oraz zarządzaniu kryzysowym.

Ma ponad 14 lat doświadczenia w PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem