Do zadań agencji Opublikowani należą realizacja strategii komunikacyjnej Spółdzielni, prowadzenie biura prasowego oraz kontakt z dziennikarzami.Za obsługę SM Mlekpol odpowiedzialni są media relations & content specialist Malwina Pietrewicz, dyrektor kreatywny Mateusz Roszkowski oraz Patryk Dziejma, COO agencji.
– Z optymizmem patrzymy na tę rozpoczynającą się współpracę, tym bardziej że zarówno my, jak i Opublikowani — wywodzimy się z tego samego regionu, a zatem w prawidłowy sposób odczytujemy kierunek naszego wspólnego działania. Mamy nadzieję, że w połączeniu z doświadczeniem agencji zaowocuje to właściwym zrozumieniem naszych potrzeb – tłumaczy Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/smietana-na-100-mlekpol-change-serviceplan-media-republic ##

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol w Grajewie, producent meleka i wyrobów mleczarskich, ma w swoim portflio takie marki jak Łaciate, Milko czy Mazurski Smak.
Wcześniej za komunikację Mlekpolu odpowiadała agencja 38 Content Communication.











