Bohaterami reklam są młode osoby, które żyją dynamicznie i nie chcą standardowych ofert telekomunikacyjnych z okresowymi umowami.
- W 45-sekundowym wideo słyszymy głos młodego pokolenia, w którym pobrzmiewają oczekiwania i lęki wobec zmieniającego się świata. Dzisiaj duża część młodych ludzi żyje inaczej niż ich rodzice. Nie planują, nie kupują meblościanek, nie pracują całe życie w jednym biurze. Często, z wielu przyczyn, nie mogą przewidzieć, gdzie będą za tydzień, a co dopiero za rok. Dla nich właśnie powstał Orange Flex - opisuje Sylwia Rękawek-Michoń, creative group head odpowiedzialna w Leo Burnett Warszawa za tę kampanię.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-flex-jak-dziala-oferta-w-formie-aplikacji-jak-zamowic-ceny-jak-korzystac,7171075791271553a ##
- Ważną rolę w komunikacji pełni muzyka The Offspring The Kids Aren’t Alright - odmienna od tego, do czego przyzwyczaił nas Orange. Zależało nam, żeby muzyka była zaczepna, punkowa, a jednocześnie, żeby był to taki kawałek, którego nie da się nie lubić - dodaje Małgorzata Bęczkowska, account director w Leo Burnett Warszawa.

Oprócz dłuższej reklamy emitowane są krótsze, prezentujące różne usługi w ramach Orange Flex: roaming, e-SIM i Music Pass.
Akcja reklamowa jest realizowana od 10 maja, obecnie obejmuje internet (m.in. aktywności w social media, reklamy display i wideo, działania niestandardowe w dniu premiery rynkowej Orange Flex), a z początkiem czerwca ruszy w telewizji.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Leo Burnett Warszawa. Główne spoty zostały zrealizowane przez firmy Film Produkcja (produkcja), Orka (postprodukcja) i Lunapark (dźwięk), wyreżyserował je team Państwo Rodzeństwo.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.











