W spocie Orange Love hasło „#zostańwdomu” jest przekształcane tak, żeby pokazać, jak wieloma czynnościami można zajmować się w domu.
Reklama zachęca do testowania przez miesiąc za darmo promowanej usługi (taka opcja jest dostępna przy zawarciu umowy przez internet na pakiet Love Mini lub Love Standard z miesięcznym okresem wypowiedzenia, opłata aktywacyjna wynosi 49,99 zł.

Z kolei reklama Orange Flex, podkreśla, że dzięki tej ofercie można zyskać wolność bez wychodzenia z domu. W początkowej części spotu pojawia się plansza z hasłami „#zostańwdomu”.
Kampania wspiera promocje, w ramach której nowi klienci Orange Flex po wpisaniu kodu FLEX dostają dowolny plan komórkowy przez pierwszy miesiąc za złotówkę. Taka oferta będzie obowiązywała do 13 maja.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jacek-kunicki-dyrektor-finansowy-orange-polska-maciej-nowohonski-pozostaje-w-zarzadzie-w-nowej-roli-dlaczego-orange-jak-korzystac-oferta-taryfy-ceny,7170731868173953a ##
Kreacją obu kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett Warszawa (pracowała przy tym w trybie zdalnym), a przy tworzeniu spotu Orange Love pracował również dom produkcyjny Prodigious.
Za planowanie i zakup mediów dla Orange Polska odpowiada dom mediowy Initiative Media Warszawa.

Orange Flex zostało wprowadzone przez Orange Polska w maju ub.r. W sierpniu liczbę planów taryfowych zmniejszono z dziesięciu do czterech, a w styczniu w ofercie pojawiły się pakiety roamingowe do USA i Kanady.
W ub.r. Orange Polska zanotował wzrost przychodów o 2,9 proc. do 11,41 mld zł oraz zysku netto z 10 do 91 mln zł. Na koniec roku telekom obsługiwał 15,28 mln kart SIM, 1,37 mln klientów ofert konwergentnych oraz 520 tys. użytkowników Orange Światłowodu.











