W spocie Robert Górski, siedząc na rowerze wodnym, przekonuje Mikołaja Cieślaka, żeby przesiadł się do niego z roweru górskiego.
Reklama podkreśla, że w Orange na Kartę po doładowaniu za 25 zł klient otrzymuje na 31 dni nielimitowane rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci w kraju oraz 15 GB pakietu internetowego.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/orange-w-spocie-swiatlowodu-kpi-z-reklam-internetu-swiatlowodowego-w-upc-wideo,7171093420849281a ##
Górski i Cieślak od ponad roku występują razem w kampaniach Orange na Kartę. W poprzedniej jeździli na nartach, a we wcześniejszych m.in. dekorowali choinkę bożonarodzeniową oraz biegali po parku.
Działania reklamujące Orange na Kartę obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreacją kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Initiative Media Warszawa.












